Another Fox!

My room is already full of tangerine smell with Christmas songs and I have such a holiday feeling, but for a second I need to stop dreaming and remind myself that it is middle of snowless November. I came back from my dreamland because I'd like to introduce my next and brand-new lady fox whit whom I'm totally in love, I even made this vintage outfit only because of her! I'm so grateful that Jane Aus whit Siiri Kumari, Maret Ubaleht and NYMF Moestuudio asked from me to pose with amazing Seco animals, I had a wonderful day, I got so beautiful photos (HERE and HERE) and I met with my fox ladies!
So, if You want to have animals like my cute foxes or You are searching Christmas presents, then check out Seco pages HERE and HERE and meet with Jane's beautiful jewelry!
///
Kuigi minul on tuba mandariini lõhna ja jõululaulu täis ning südames on pühad, siis tegelikult tuleb mul korraks ikkagi reaalsusse tulla ning meenutada, et siiski on veel ilma lumeta november. Siia sombusesse ilma olen nõus naasema ainult sellepärast, et tuvustade teile minu järjekordset uhiuut Seco käevõru/paela rebasepiigat, kellesse ma kõrvupidi armunud olen ja kelle puhul ühe vintage hõngulise outfiti kokku panin. Mul on ääretult hea meel et Jane Aus koos Siiri Kumari, Maret Ubalehe ja NYMF Moestuudiga mind pildistama kutsusid, lisaks ääretult toredale päevale ja kaunitele piltidele (mida saate piiluda SIIT ja SIIT) sain tuttavaks ka oma armsate rebastepreilidega!
Niisiis kui ka Sina ihakd mõnda kaunist looma või otsid meeleheitlikult jõulukinki, siis külasta kindlasti ka Seco lehti SIIN ja SIIN ja saa tuttavaks Jane imelise loominguga!

 Blouse: Vinatge/ Dress: Vintage/ Hat: New Yorker/ Stockings: Seppälä/ Boots: H&M/ Bracelet: Seco Jewelry 
Photos by Grete

No comments

Back to Top